tanha







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دیگه دوست ندارم

جای دستات روی موهام،دست من روگیسوهامه

جای تو، به جای جسمت، غم عشق تو باهامه

عاشقونه تا نکردی ، با دل بزرگوارم

بعدِ تو هرچی که میشه،خیلی ساده کم مییارم

وضعِ من خیلی خرابه،کاش میشد اینو بدونی

اسممو به یاد بیاری،واسه یک بارَم بتونی

دیگه عاشق تو نیستم ، که دلم برات بمیره

از غم جداییمون نیست ، که دلم گاهی میگیره

اما بدجوری میسوزم، که تو اون همه رهایی

خدا بدجوری باهاته ، تو که دشمن خدایی!!!

سوز داره که من بمیرم،صدهزار بارتوی لحظه

تو ولی حتی یه بارَم،هیچ جوری تنت نلرزه

من تو این اتاق غمگین،با دریچه ای که بازه

تو ولی با عشق تازت ، پی زندگیِِ تازه

من می گم اگه خدا هست،تو چرا بد نمیاری؟

گریه هام رفیق راته،آخه تو گناهکاری

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط mita در 21:50 | |